امروز نمی‌توان در معادلات منطقه‌ ایران را کنار گذاشت/ در کنار جریان‌های آزادی‌بخش ایستاده‌ایم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: امروز نمی‌توان در معادلات منطقه‌ ایران را کنار گذاشت/ در کنار جریان‌های آزادی‌بخش ایستاده‌ایم

 

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا تاثیرگذار بوده و در هیچ معادله‌ منطقه‌ای نمی‌توان ایران را کنار گذاشت.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس از رشت، سردار حسین دهقان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به 80 روستای گیلان با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای انقلاب و مدافع حرم اظهار کرد: امروز ملت ما بهره‌مند از توانمندی صنعتی است و با عزم و اراده دانشمندان تمام شناورها را در حوزه دفاعی تولید می‌کنیم و حتی می‌توانیم صادر کنیم.

 

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در مسیر حرکت خود اجازه تهدید را به هیچ کشوری نمی‌دهد، افزود: ملت ایران دارای استقلال سیاسی بوده و در تمام سال‌های پیش از انقلاب کشورهای دیگر برای ایران تصمیم‌گیری می‌کردند اما امروز ایران قادر است مستقل عمل کند و استقلال، نظام اسلامی ما را در چشم جهانیان عزیز و مقتدر کرده است.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور گسترده مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی، گفت: ملت ایران با عزم خود در تمام صحنه‌ها حضور دارد و با استقلال سیاسی و فرهنگی خود اجازه دخالت به هیچ کشوری را نمی‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز نمی‌توان گفت هیچ ملتی در دنیا نیازی به دیگران ندارد، افزود: در ایران ما تصمیم می‌گیریم و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که کسی نتواند به ما زور بگوید و این به معنای استقلال است.

 

دهقان خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا تاثیرگذار بوده و در هیچ معادله‌ منطقه‌ای نمی‌توان ایران را کنار گذاشت و در کنار جریان‌های آزادی‌بخش که با آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند، هستیم.

 

وی نظام سیاسی ایران را مردم‌سالاری خواند و یادآور شد: جمهوری اسلامی الگوی متفاوتی را به دنیا ارائه کرده و می‌تواند رفاه و آخرت آنها را به همراه آورد و امروز نظام ما بهره‌مند از رهبری است که مردم را در مسیر الهی هدایت می‌کند.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رهبران به خدمتگزاری مردم افتخار می‌کنند، خاطرنشان کرد: این نگاه به جای حکومت کردن به معنای به دست آوردن دل ملت بوده و خانواده‌ها فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و این امر بازدارندگی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: موارد مذکور دستاوردهایی بوده که ملت ایران اسلامی با دل در گرو خدا دادن کسب کرده است.

 

انتهای پیام

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا